woensdag 26 februari 2014

Mandala Mania

Sinds de mandala die ik zaterdag kocht en meteen haakte ( zie vorige post) ben ik helemaal doorgeslagen. Tot nu toe heb ik alle dagen een mandala gemaakt!
Ik weet niet wat het is met mij: het internet staat vol met honderden, zo niet duizenden haakpatronen, waaronder mandala's, maar ik moet en zal mijn eigen maken. En dus heb ik er inmiddels 3 en het idee voor de volgende ( geheel vrije expressie) is ook al geboren :)

Dit zijn ze:


Mandala "Rainbow"


Mandala "Flower"


Mandala "Tulip"

Ik ga er nog ronde kussentjes van maken. Achter de "Rainbow" komt een blauw geruit brabants bontje, achter de "Flower" een rood ruitje en achter de "Tulip" een lime groen. Het wordt een gezellige boel op de bank zo. :)

Terwijl ik de mandala's aan het haken was heb ik meteen meegeschreven, zodat ik de patronen met jullie kan delen. Je vindt ze onder het hoofdstukje "Eigen haakpatronen" boven aan mijn blog. Veel plezier met het haken ervan.

Vandaag zal er weinig gehaakt/genaaid worden, dus nog even geduld voor de kussens. Ik ga vanmiddag naar het plaatselijke bejaardenhuis om samen met een aantal bewoners kaarten te maken. Ik heb mij aangemeld als vrijwilliger en vanmiddag is de eerste keer. Heb er zin in!


1 opmerking: